اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح شد

لزوم برخورد جدی دستگاه قضا با پول‌پاشی در فضای مجازی 

یک نماینده مجلس با اشاره به لزوم برخورد جدی دستگاه قضا با پول‌پاشی و پروژه‌بگیری در فضای مجازی گفت: اگر فضای مجازی به سمت جذابیت مالی برود، اعتقادات، باور‌ها و اصول اخلاقی به حاشیه رانده خواهد شد.
یک نماینده مجلس با اشاره به لزوم برخورد جدی دستگاه قضا با پول‌پاشی و پروژه‌بگیری در فضای مجازی گفت: اگر فضای مجازی به سمت جذابیت مالی برود، اعتقادات، باور‌ها و اصول اخلاقی به حاشیه رانده خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۶۰۸۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، اکبر رنجبرزاده درباره پول پاشی در فضای مجازی و لزوم برخورد با پروژه‌بگیران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری افزود: با نظارت بر فضای مجازی و برخورد با متخلفان باید شرایطی ایجاد شود که در فضای مجازی به این مسائل دامن زده نشود، زیرا اگر به موقع با متخلفان برخورد نشود آسیب‌های زیادی برای کشور در پی خواهد داشت. 

وی با اشاره به اینکه کاندیدا‌ها و اعضای ستاد آن‌ها نباید وارد چنین فضا‌هایی شوند، توضیح داد: اگر فضای مجازی به سمت جذابیت مالی برود، اعتقادات، باور‌ها و اصول اخلاقی به حاشیه رانده خواهد شد.

این نماینده مجلس یادآور شد: افرادی که پول می‌گیرند تا محتوای نادرست را به شکل استوری یا توییت در فضای مجازی منتشر کنند سبب مخدوش شدن اذهان کاربران می‌شوند. به همین ‌دلیل پول پاشی در فضای مجازی برای کشور آسیب‌های زیادی در پی دارد.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه برخورد با پول پاشی و پروژه‌بگیری در فضای مجازی به عهده دستگاه قضا و پلیس فتاست، ادامه داد: این نهاد‌های مسئول باید بر فضای مجازی نظارت مناسبی داشته باشند و مانع از این شوند که در فضای مجازی عده‌ای به دنبال تخریب دیگران باشند.

 وی با اشاره به اینکه باید با شایعه پراکنی در فضای مجازی برخورد شود، خاطرنشان کرد‌: نباید بستر برای چنین تخلفاتی مهیا باشد تا عده‌ای در مقابل گرفتن پول محتوای ناشایست تولید کرده و در فضای مجازی منتشر کنند.

به گفته این نماینده مجلس دستگاه قضا باید با جدیت با چنین متخلفانی برخورد کند.
 
رنجبرزاده با اشاره به اینکه کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری باید اخلاق سیاسی را رعایت کنند، تاکید کرد: در بسیاری از کشور‌های دیگر هنگام انتخابات نامزد‌ها اخلاق سیاسی را رعایت نمی‌کنند، زیرا برای آن‌ها هدف وسیله را توجیه می‌کند.

وی عنوان کرد:، اما در کشورمان چنین رویکردی اخلاقی و پسندیده نیست و کاندیدا‌ها برای پیروزی در انتخابات نباید به هر وسیله‌ای متوسل شوند.

‌این نماینده مجلس با اشاره به اینکه کاندیدا‌ها بجای تخریب رقبا باید به معرفی برنامه‌های خود بپردازند، افزود: ذهن مردم ایران آماده شنیدن سخنانی از سوی کاندیداهاست که بر اساس منطق و واقعیت باشد.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه مردم ایران با بی‌اخلاقی سیاسی مخالف هستند، بیان کرد: به همین دلیل کاندیدا‌ها برای پیروزی در انتخابات باید از دروغگویی و لجن‌پراکنی اجتناب کنند.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص نخبگان باید وارد میدان شوند و به روشنگری بپردازند، عنوان کرد: رعایت نکردن اخلاق سیاسی پیامد‌های ناگواری برای آینده کشور خواهد داشت. به همین دلیل نخبگان باید در این خصوص اقدام به روشنگری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها